De onderwaterwereld van Borneo - Reisverslag uit Kuching, Maleisië van Mirre - WaarBenJij.nu De onderwaterwereld van Borneo - Reisverslag uit Kuching, Maleisië van Mirre - WaarBenJij.nu

De onderwaterwereld van Borneo

Door: Mirre

Blijf op de hoogte en volg Mirre

27 Oktober 2010 | Maleisië, Kuching

Onder het groene bladerdak van Borneo verschuilen zich de verschillende tinten bruin van de wirwar aan takken en lianen. De dieren die daartussen leven hebben zich bijzonder goed aangepast aan hun omgeving, zoals een mottensoort die oren heeft zodat hij een vleermuis al van verre kan horen aankomen.
We hebben al heel wat dieren gezien: Apen in alle soorten en maten, slangen, kleurrijke vogels.. Maar wie oog heeft voor detail, die wordt pas echt verrast!

Lees verder op: http://www.mirreopreis.nl/paradijselijk-borneo/

• 27 Oktober 2010 - 08:08

Petran:

Hey Mirre, wat zijn daar ongelofelijk veel planten! Het ziet er trouwens wel mooi groen uit.
    Collegas van mij waren daar in de buurt (Bali), eaar heel veel stelende apen waren. Ik weet niet zeker of dat Makaken waren. Maar ik houd je op de hoogte zodra ik meer weet.

Tot dan,
    Petran.

• 27 Oktober 2010 - 08:35

Victor:

He mirre, wat een avontuur! ik heb net steven aan de lijn gehad en die stroomde letterlijk over van enthousiasme whhaha. Wat een briljant pak heeft hij ook gekocht.

Nog veel plezier in pindaland!

• 27 Oktober 2010 - 09:13

Nienke:

Ik wil daar ook wel snorkelen, lijkt me geweldig :-) Ik kan de foto's helaas niet zien, maar hopelijk lukt me dat thuis wel. Veel plezier nog verder!

• 27 Oktober 2010 - 09:31

Heleen:

Die foto's! Echt prachtig, wel allemaal rare beesten hoor, ik weet niet of ik dat zou overleven. :P
    Veel plezier nog!

• 02 November 2010 - 03:05

Marijke:

Hoi Mirre, wat een prachtige foto's! Heel erg bedankt voor de kaart, wat een geweldige verrassing, post van zo ver!

• 04 November 2010 - 14:23

Yvonne:

Wow, wat een verhalen zeg! Super om zo'n reis te maken.
    Jammergenoeg kan ik de foto's hier niet zien, misschien maar eens een poging op soos wagen.

Heel veel plezier nog, en geniet ervan!

• 08 November 2010 - 15:59

Marijke:

Hoop dat alles goed gaat in Myanmar. Pas je een beetje op?

• 17 November 2010 - 10:38

Harmke:

Hee meis, met het oog op dat geen bericht goed bericht is, hoop ik dat het ook echt goed met je gaat! Je zit vast verwikkeld in allemaal mooie avonturen :-)