Suriname - Reisverslag uit Haren, Nederland van Mirre - WaarBenJij.nu Suriname - Reisverslag uit Haren, Nederland van Mirre - WaarBenJij.nu

Suriname

Door: Mirre

Blijf op de hoogte en volg Mirre

20 Augustus 2007 | Nederland, Haren

Waar: Paramaribo, Suriname
Wanneer: Van 4 september tot en met 6 februari
Waarom: Stage

Al langere tijd was ik op zoek naar een videostage. Na meerdere sollicitaties in Nederland kwam ik in contact met mijn internationale stagebegeleider die wel een adresje voor mij wist in Suriname. Hij belde op naar Bodeco (www.bodecoadventures.com) om te vragen of ik video-promotiefilms voor hun kan maken. Zij en ik waren gelijk zo enthousiast dat het met dat ene telefoontje geregeld was.
Al snel waren de huisvesting en de vlucht ook voor elkaar en voilà: dinsdag mag ik naar Suriname!!!

Ik heb er natuurlijk ontzettend veel zin in, en omdat ik jullie graag mee wil laten genieten zal ik jullie hier op de hoogte blijven houden van alles wat ik meemaak. De digitale camera (Een echte Fuji Finepix!) wordt als het goed is morgen afgeleverd dus dan kan ik jullie ook van beeld voorzien!

Als je een e-mail wilt ontvangen wanneer er een nieuw bericht op de site staat, dan kun je links in het menu je emailadres invullen.

Groetjes,
Mirre

  • 03 September 2007 - 08:42

    Titia Meinderts:

    Hallo Mirre,
    Ik heb de eer om als eerste te reageren!
    Een goede vlucht en verblijf toegewenst en de groeten aan iedereen van ons. We zullen alle berichten van jou uit Suriname volgen.
    Tot mails.
    Titia
    P.S. Simone heeft een gezellige tijd met jou gehad bij mijn moeder.

  • 04 September 2007 - 15:50

    Steven:

    Hallo o lekker gevliegt ik nu gezellig aan het bank hangen met dennis en pieter. Veel plezier en succes daar.

    XXX

  • 05 September 2007 - 09:19

    Heleenos:

    Wohoo! Ik ga vet al je verhalen volgen!!
    En jou spammen met 1000 mailtjes! :D

  • 05 September 2007 - 14:04

    Bart:

    Al gearriveerd?

    Benieuwd naar eerste indrukken !!!

  • 05 September 2007 - 17:58

    Marlijn:

    Heey Mirre!
    Ben benieuwd of je goed aangekomen bent en hoe het daar is! Dus laat maar snel ff wat van je horen :)

  • 06 September 2007 - 09:41

    Annemarie:

    Hoi Mirre!
    Hoe is het op de Kwattaweg?
    Heb je je al een beetje geïnstalleerd!
    Groetjes!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mirre

Mirre komt uit Groningen maar woont nu in Hilversum. De ideale uitvalsbasis voor uitstapjes binnen Nederland, maar ook voor het maken van (verre) reizen. Op haar website Mirre op Reis beschrijft ze avontuurlijke reizen, zowel ver weg als dichtbij. Ze blogt, fotografeert en filmt en gaat nooit op pad zonder haar laptop en camera. Voor Toerisme Gelderland fietste ze 5000 kilometer om toerisme in de regio te promoten. www.mirreopreis.nl

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 212
Totaal aantal bezoekers 34613

Voorgaande reizen:

01 Januari 2015 - 01 December 2025

Nieuwe reizen

21 September 2010 - 21 December 2010

Zuidoost Azië

11 December 2009 - 16 December 2009

Road to Copenhagen

10 Mei 2008 - 20 Juni 2008

Tanzania: Land van God

06 September 2007 - 06 Februari 2008

Suriname: STVS

10 November 2004 - 10 Mei 2005

Centraal Amerika

Landen bezocht: