:) - Reisverslag uit Orosí, Costa Rica van Mirre - WaarBenJij.nu :) - Reisverslag uit Orosí, Costa Rica van Mirre - WaarBenJij.nu

:)

Door: Mirre

Blijf op de hoogte en volg Mirre

13 November 2004 | Costa Rica, Orosí

Wonderbaarlijk wat de zon met je kan doen! Eén stap buiten de deur en ik voel me nóg veel beter dan ik daarvoor al deed! Heerlijk die hitte! En het leven dat zich voornamelijk buiten afspeelt! En die prachtige natuur, die zo vlak na het regenseizoen nog volop in bloei is! Het geluid van stromend water! De indrukwekkende omvang van de bergen om dit, in verhouding, nietige dorpje! Nee, op dit moment kan ik geen plaats in de wereld bedenken waar ik liever zou zijn dan hier! (sorry, niet de bedoeling om jullie jaloers te maken, winter is toch ook mooi? ;) )
Uitslapen is er niet bij, met zoveel huisgenoten die allemaal om 7 uur opstaan om naar school of werk te gaan. Gelukkig maar, anders zou ik zó mn halve dag missen.
Dan pak ik mn rugzak en zoek een weg die ik nog niet gehad heb, en als ik de weg terug niet kan vinden is er altijd wel een aardige Tica of Tico die de weg wil wijzen.
k ben al flink plannen aan het maken wat ik de komende tijd ga doen, dat wordt leuk! Met kerst en oud en nieuw zit ik iig in San José, de hoofdstad, t schijnt daar dan groot feest te zijn met lasers, vuurwerk en parades. En verder.. dat horen jullie dan wel weer! Ik ga maar weer eens op pad!
Doei! =xxx=

  • 13 November 2004 - 20:12

    Heleen:

    Miirrruuuuuuuuuhhhh!!

    Whahaha! Ik ben wel je nummer 1 berichtje plaatsen he? :P Waaah! Vet leuk dat je op msn was en superleuk verhaal!! Ben echt wel jaloers! Wij in die ijskoude winter hier en jij lekker daar! Maar goed...ik ga wel ff mailen!! Doei doei!!

    -xxx- Heleen

  • 13 November 2004 - 20:53

    Joycie:

    haaj haaj nicht

    vet coolie verhaal ( ik ben echt wel jaloers) :P
    maja hopelijk veel plezier.
    en ik ga morge lkkr uitslapen :P ;)
    maja hele dikke kus
    doeggie je nichtje

  • 14 November 2004 - 19:24

    Bart:

    Perfie om lekker op pad te gaan. Trekt mij ook wel.
    Heerlijk hoor, zo'n site. Kan je toch nog af en toe wat bijkletsen
    Mail je wel weer

  • 15 November 2004 - 09:49

    Anita:

    whaaaaaaaaaah!!!! ik begin jaloers te worden! helemaal omdat ik vanmorgen met bevroren handen m'n broodje naar binnen aan het werken was... ik wil ook zon!! maar ík kan tenminste uitslapen morgen, hehe! Have fun, xxxxxxx

  • 15 November 2004 - 10:58

    Liesbeth:

    haaaai!

    Mooi dat je het daar zo naar je zin hebt!! Begin ook jaloers te worden! Alles doen waar je zin in hebt.. ik zit nu op school, allemaal problemen met bussen en zo, bleh ik wilde dat het kerstvakantie was.. heb vanmorgen een college gemist, moet nu wachten, dan weer een college en dan weer een paar uur wachten voor projectbijeenkomst. Was ik ook maar in costa rica..

    Veel plezier nog!!!!

    Dikke kus liesbeth

  • 15 November 2004 - 18:28

    Broertje:

    Moehahahaahahaha
    Ik bestaa ook nog
    ben ffies alles aan het doorlezen, leuk hoor

    Je Broertje :D
    (of was ik ouder :P )

    P.s. ik zou het wel een top plan vinden als je wat van die warmte naar nederland zou brengen!!

  • 15 November 2004 - 21:42

    Marjolein:

    Whaaa!! Ik wil ook!! Tis hier maar koud.... en nat.. Maar ik was dit weekend in Center Parcs en gelukkig hebben we alleen de eerste dag regen gehad :)
    Ben het volledig eens met de rest: stuur wat zon hierheen!!
    Grtz, Mayo

  • 16 November 2004 - 00:24

    José:

    Wow, coole beschrijvende berichtjes van jou, niet leuk, ik word hier helemaal jaloers!! Lekker warm en een mooie omgeving, mooie foto's man!! Hoe warm is t daar precies? En met kerst en oud en nieuw in San José, dus dat betekent dat je extra veel aan mij zult denken, dat kan bijna niet anders met die naam:P! Ik mis je!

    -xxx- José

  • 18 November 2004 - 22:09

    Broer Konijn:

    Valt me een beetje tegen, na al die dagen wil ik toch wel een beetje meer weten hoor!!!!
    Ik hoor het wel weer denk ik, en ook maar eens foto's van die luitjes (als ze daar geen copy right op hebben :P )
    Laterz
    Broer (konijn)

  • 19 November 2004 - 11:12

    Titia:

    Als ik dit schrijf lig jij waarschijnlijk nog in je warme bed. Het is nu 5.00 of 6.oo uur in de ochtend in Costa Rica. Het hagelt en sneeuwt buiten en Sinterklaas komt morgen in Leeuwarden aan. Dus neem nog een paar pepernoten en denk aan ons, hoe wij bibberend en koukleumend Sinterklaas verwelkomen. Gelukkig worden wij wel rijkelijk beloond met grote cadeaus. Deze moet jij ontberen. Beppe, Margreet, Paula en Wolter vertrekken vanmiddag naar het winterse Winterswijk om morgen de verjaardag van je oom Kees te vieren.
    Hoe bevalt het in je gastgezin? Zijn je huisgenoten vriendelijk en vrolijk? Vlot het met het leren van het Spaans? Wij willen alles weten!!!!!! Zet het eens op je website.
    Simone komt zo thuis voor de middagpauze en ik ga me vanmiddag door de hagelbuien worstelen om de noodzakelijke boodschappen in het centrum te halen.
    Laat je verwennen door de zon en de warme vriendelijkheid van de mensen en tot websites!
    Titia

  • 19 November 2004 - 18:27

    Renske:

    Zoals altijd ben ik het helemaal met broer Konijn eens!! (Toffe bijnaam trouwens, die houden we erin :P) Ik wil ook foto's van de aardige Costaricanen zien! :D
    XXX
    Renske

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Costa Rica, Orosí

Mirre

Mirre komt uit Groningen maar woont nu in Hilversum. De ideale uitvalsbasis voor uitstapjes binnen Nederland, maar ook voor het maken van (verre) reizen. Op haar website Mirre op Reis beschrijft ze avontuurlijke reizen, zowel ver weg als dichtbij. Ze blogt, fotografeert en filmt en gaat nooit op pad zonder haar laptop en camera. Voor Toerisme Gelderland fietste ze 5000 kilometer om toerisme in de regio te promoten. www.mirreopreis.nl

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 123
Totaal aantal bezoekers 34555

Voorgaande reizen:

01 Januari 2015 - 01 December 2025

Nieuwe reizen

21 September 2010 - 21 December 2010

Zuidoost Azië

11 December 2009 - 16 December 2009

Road to Copenhagen

10 Mei 2008 - 20 Juni 2008

Tanzania: Land van God

06 September 2007 - 06 Februari 2008

Suriname: STVS

10 November 2004 - 10 Mei 2005

Centraal Amerika

Landen bezocht: