En toen vond ik een kodak winkel.. - Reisverslag uit Cancún, Mexico van Mirre - WaarBenJij.nu En toen vond ik een kodak winkel.. - Reisverslag uit Cancún, Mexico van Mirre - WaarBenJij.nu

En toen vond ik een kodak winkel..

Door: Mirre

Blijf op de hoogte en volg Mirre

16 Maart 2005 | Mexico, Cancún

...en kon ik al mijn fotos op cd zetten en uploaden! Werd ook eens tijd..
veel plezier!

• 17 Maart 2005 - 11:25

Liesbeth:

hey! mooie foto's hoor! alleen jammer dat je op alle 33 foto's niet op staat! met dat meisje die er wél op staat heb je een tijdje gereist?

groetjes!!

P.S. tas nog terug kunnen krijgen?

• 18 Maart 2005 - 10:18

Broertje:

FOTO"S!!!!

Waar ben jij dan :P?

Broertje

• 19 Maart 2005 - 19:33

Heleen:

Ja, Mirre!!! Waar ben jij? Ik wil nog wel ff bewijs hebben dat je daar echt bent...volgens mij zit je gewoon op Schier in een hotelletje te verblijven en wat verhalen te verzinnen. :P Jaaa...ik heb je wel door haha!!
    Maar echt superleuke foto's!!!

xxx Heleen

• 20 Maart 2005 - 19:53

MIrre:

Euh ik heb er meer fotos op gegooid maar weet nog niet hoe ik die link daar kan krijgen.. ik ga binnenkort ff op zoek :D
    xxx

• 24 Maart 2005 - 16:30

Renske:

Album: ditisstom... dit is helemaal niet stom! :p je kan van alles zeggen, maar tis daar wel mooi :D
    Maar Mirre... wat ben je veranderd zeg... ik herken je helemaal niet meer!!

Verslag uit: Mexico, Cancún

Mirre

Mirre komt uit Groningen maar woont nu in Hilversum. De ideale uitvalsbasis voor uitstapjes binnen Nederland, maar ook voor het maken van (verre) reizen. Op haar website Mirre op Reis beschrijft ze avontuurlijke reizen, zowel ver weg als dichtbij. Ze blogt, fotografeert en filmt en gaat nooit op pad zonder haar laptop en camera. Voor Toerisme Gelderland fietste ze 5000 kilometer om toerisme in de regio te promoten. www.mirreopreis.nl