Zoals t er nu bijstaat.. - Reisverslag uit Orosí, Costa Rica van Mirre - WaarBenJij.nu Zoals t er nu bijstaat.. - Reisverslag uit Orosí, Costa Rica van Mirre - WaarBenJij.nu

Zoals t er nu bijstaat..

Door: Mirre

Blijf op de hoogte en volg Mirre

19 November 2004 | Costa Rica, Orosí

De familie is leuk, en Elena, de ´moeder des huizes´ is de beste kok die ik ken! (sorry mam en pap, jullie komen op een eervolle tweede plaats!) Ze zegt dat et moeilijk is voor een vegetarische te koken, maar ondertussen maakt ze de lekkerste dingen! Mag wel uitkijken dat ik hier niet vetgemest word :P
Niemand spreekt hier Engels, maar met behulp van de lessenen omdat ik het de hele dag om me heen hoor, kan ik steeds bete met mijn huisgenoten praten! Erg leuk. De lessen zijn ook heel leuk. k heb les van Margarigta, die is 22, en kijkt ook spongebob. Vandaag hebben we haast alles uit de serie nagetekend :D (ja je mag me voor gek verklaren, maar gelukkig is er nog één die achter me staat, toch Richard? :P miauw!) Iedereen heeft hier spongebobspullen, ik ga binnenkolrt ook op zoek!
Het weer begint gelukkig op te klaren. Dan denk je in een warm land te zitten en heb je de hele dag regen! Was te verwachten trouwens, in november, en één voordeel: alles is nu nog mooi groen!!
Ik blijf hier trouwens nog een week: volgende week vrijdag hoop ik vrijwilligerswerk te doen in Parque nacional santa Rosa, met schildpadden..
Greetzzzzzzzz

ps:fotos heb ik meerdere keren geprobeerd, maar dat wil op de een of andere mysterieuze wijze niet meer. Misschien in San José!

  • 19 November 2004 - 20:43

    Marjolein:

    Whaaaa!! Spongebob is gaaf!!! Kan je ook niet ff wat leuke dingen voor mij meenemen? :P
    Hey, maar over die foto's... Kan het toevallig zijn dat er een limiet is voor het aantal foto's dat je toe kan voegen? Anders moet je meebie de eerste foto's maar weer verwijderen ofzo... Wel jammer...
    Have fun!!
    Mayo

  • 19 November 2004 - 21:12

    Marcel!!:

    heeeeeeeeeeeeeee Mirru!

    je hebt het naar je zin zo te horen euhmm naja zien:P
    k ga nu gewoon je site vaker checken!
    Haaaaahaha die regen heb je van hier gekregen je kent het oer nederlands weer ej >> regen!

    maja goed ik ga weer met typen.....
    ik vertrek eind april naar France of Spain dus dat houdt in dat we elkaar weer kunnen zien als ik weer terug ben:P
    maar tegen die tijd heb je vast wel een gaatje in je agenda! whaha

    oke ik kap dr mee

    rstg aan he

    kus Marcel

  • 21 November 2004 - 10:41

    Heleen:

    Hahahaha!!! Nou, je reis in costa rica kan zeker niet meer stuk nu er iemand is met wie je over spongebob kunt praten. Heb je sponge trouwens nog gezien? :P Maar echt supergaaf dat je het zo naar je zin hebt!!

    -xxx- Heleen

  • 21 November 2004 - 22:49

    Broer:

    moehaha
    Sponsbob: Ben je wel mooi je shampoo vergeten (of douch gel) :P
    Nou ja, heb je wat om naar uit te kijken als je weer eens thuis komt!
    Groetjes

  • 25 November 2004 - 20:14

    Simone:

    haai
    duss er is veel spongebob!! daar had je naar verlangd:P heb je het daar leuk gezellig! ik moet nog een paar lezen maa rheb er geen moeite mee!!
    veel sucsess met spongebob zoeken:P he!! kussjess van je nichtjje(simone)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Costa Rica, Orosí

Mirre

Mirre komt uit Groningen maar woont nu in Hilversum. De ideale uitvalsbasis voor uitstapjes binnen Nederland, maar ook voor het maken van (verre) reizen. Op haar website Mirre op Reis beschrijft ze avontuurlijke reizen, zowel ver weg als dichtbij. Ze blogt, fotografeert en filmt en gaat nooit op pad zonder haar laptop en camera. Voor Toerisme Gelderland fietste ze 5000 kilometer om toerisme in de regio te promoten. www.mirreopreis.nl

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 100
Totaal aantal bezoekers 34543

Voorgaande reizen:

01 Januari 2015 - 01 December 2025

Nieuwe reizen

21 September 2010 - 21 December 2010

Zuidoost Azië

11 December 2009 - 16 December 2009

Road to Copenhagen

10 Mei 2008 - 20 Juni 2008

Tanzania: Land van God

06 September 2007 - 06 Februari 2008

Suriname: STVS

10 November 2004 - 10 Mei 2005

Centraal Amerika

Landen bezocht: