Laatste dag!! - Reisverslag uit Haren, Nederland van Mirre - WaarBenJij.nu Laatste dag!! - Reisverslag uit Haren, Nederland van Mirre - WaarBenJij.nu

Laatste dag!!

Door: Mirre

Blijf op de hoogte en volg Mirre

09 November 2004 | Nederland, Haren

Hey! Daar ben ik weer! Allereerst wil ik iedereen ff heel erg bedanken voor de leuke berichtjes. Ik zal jullie iig niet vergeten!!
Dit is mijn laatste dag thuis. Tot nu toe kon ik me niet echt realiseren hoe dat zou zijn, een half jaar weg. Maar nadat ik nu van iedereen afscheid heb genomen, de drukte van 'laatste dingetjes regelen' gisteravond, en wat ik vandaag allemaal nog moet doen.. ik werd vanmorgen vroeg wakker en vond t ineens doodeng!! Maar goed, dit is echt iets waar ik altijd al van droom, dus no way dat ik thuisblijf!!
Ik hoop dat ik alles op tijd voor elkaar krijg. Vast wel, en trouwens, de voorbereidingen zijn eigenlijk bijna net zo leuk als de reis zelf (behalve de verzekeringen :S :P).
Ik ga zeker aan jullie denken als ik sinterklaas vier in een hangmat.. haha ik zie het al voor me! Heb iig pepernoten mee, dus misschien kan ik de costaricanen nog overtuigen!!
Nou jullie horen nog wel van me, deze week, of anders volgende week!
Groetjes!!

  • 09 November 2004 - 10:29

    Isabelle:

    Nou, ik hoop dat je dit nog leest voordat je weg gaat, want ik wil je nog een hele goeie reis wensen en heel veel plezier! Jammer dat ik je niet meer gezien heb, maar als je weer terug bent moeten we maar s wat afspreken, desnoods met the whole rapalje bunch :P
    Heel veel liefs, Isabelle

  • 09 November 2004 - 18:06

    Heleen:

    Waaaaaahhh!! Mirruuuhhh!!!!! Ja, had beloofd veel hyserische reacties achter te laten. Nou, bij deze! Hahaha! Je feest was zaterdag heel gezellig en ik verwacht veel hysterische mailtjes van je hoor!!!
    En zul je zien dat jij over een half jaar niet meer terug wil naar NL omdat je een leuke costaricaan bent tegengekomen!! (tenzij hij homo is natuurlijk :P)
    Het gaat vast helemaal geweldig worden en blijf leuke berichtjes hier schrijven!!! Ik ga je heeel erg missen!!! Hoe moet dat nou met de beestenboel hier? Help!!!

    Maar jij ontmoet je eigen beesten daar denk ik wel! :P Heel veel plezier!!!!!!

    -xxx- heleen

  • 09 November 2004 - 18:31

    Renske:

    Zo, ik waag het ook maar es om een reactie te schrijven! Vet raar idd dat je er met sinterklaas niet bent, en je bent er ook niet met oudjaar (dus dat wordt geen martiniplaza meer ;)) en ook niet met mijn verjaardag!! Maar ik kan begrijpen dat je dan liever in costa rica zit hoor :) Ik ga trouwens zelf ook wel een paar keer weg, om precies te zijn naar Londen, Mallorca en Parijs. Dat wordt ook wel fun! En ik bekijk alvast wel naar welk festival we moeten, koop desnoods al kaartjes :D Ook ga ik natuurlijk voor t vervoer daarheen zorgen, oftewel, ik neem rijlessen. Ook vet gaaf. Maargoed, genoeg geluld. Goede reis!!
    X
    Renske

  • 09 November 2004 - 18:45

    Petra:

    Hey Mirre!
    Ik ben je zo nog even, maar ik wil je bij deze heeeeel veel plezier toe wensen! Enjoy and have fun!! You go girl!! En bedankt voor zaterdag...was super leuk!!
    Tot straks haha..
    Groetjes Petra

  • 09 November 2004 - 20:31

    Titia:

    Lieve Mirre,
    Sta je al in de startblokken? Echt niets vergeten? Dan wensen wij jou een hele goede nachtrust en een behouden vlucht! Wij zullen de website regelmatig bekijken.
    Tot gauw!
    Gerard, Titia en Simone
    P.S. Het was heel gezellig afgelopen woensdag en hopen het over te doen met foto's en uitgebreide uitleg.
    Doe je de groeten aan je ouders,Christof en alle vriendelijke Costaricanen.

  • 09 November 2004 - 21:17

    Arnout:

    Hee Mirre, heb je natuurlijk al veel gesproken de laatste tijd ... maar nogmaals superrrveel plezier de komende tijd in CR! En hou ons op de hoogte van alle ontwikkelingen hè? Kus.. Arnout

  • 10 November 2004 - 00:29

    Richard:

    Heeeeyy Sponsje!!
    Ik heb je belooft een bericht achter te laten op je site dus bij deze!!
    Ik wens je echt heeeeeel veel plezier en succes daar en ik ga je echt heeel erg missen..wel goed oefenen met poolen daar he:P Dan mag jij me de volgende keer proberen in te maken:D!!Een goede reis en ik hoop dat ik snel weer wat van je hoor!
    Dikke knuffel en liefs Richard en gerrit:P (Miauwww)

  • 12 November 2004 - 10:45

    Bart:

    Hoi,

    tijd voor een kort berichtje. Ik hoorde van Rianne dat je leuke mensen hebt ontmoet. Goed om te horen.
    Gisteravond ben ik naar Oma geweest. Die heb ik verteld wat ik wist.
    Hé, groetjes en heel veel plezier.
    Bart

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Haren

Mirre

Mirre komt uit Groningen maar woont nu in Hilversum. De ideale uitvalsbasis voor uitstapjes binnen Nederland, maar ook voor het maken van (verre) reizen. Op haar website Mirre op Reis beschrijft ze avontuurlijke reizen, zowel ver weg als dichtbij. Ze blogt, fotografeert en filmt en gaat nooit op pad zonder haar laptop en camera. Voor Toerisme Gelderland fietste ze 5000 kilometer om toerisme in de regio te promoten. www.mirreopreis.nl

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 115
Totaal aantal bezoekers 34583

Voorgaande reizen:

01 Januari 2015 - 01 December 2025

Nieuwe reizen

21 September 2010 - 21 December 2010

Zuidoost Azië

11 December 2009 - 16 December 2009

Road to Copenhagen

10 Mei 2008 - 20 Juni 2008

Tanzania: Land van God

06 September 2007 - 06 Februari 2008

Suriname: STVS

10 November 2004 - 10 Mei 2005

Centraal Amerika

Landen bezocht: