Voorbereidingen - Reisverslag uit Haren, Nederland van Mirre - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Haren, Nederland van Mirre - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Door: Mirre

Blijf op de hoogte en volg Mirre

07 Oktober 2004 | Nederland, Haren

Hoihoi!
Ik was van plan mijn eerste stukje pas in Costa Rica te schrijven, of vlak ervoor, maar iedereen begint zoveel vragen te stellen dat ik maar vast wat neerkalk.
Ik heb afgelopen week mijn vliegticket binnen gekregen, en ga dus echt vliegen op 10 november!! Om half 9 'sochtends, om precies te zijn, en dan ben ik op 10 mei weer terug. Voordat ik wegga ben ik nog 4 weken thuis/vrij (stop vanaf donderdag 14okt met werken), dus als je zin hebt om nog iets leuks te doen bel je maar!
Wat me vaak gevraagd wordt is of ik er zin in heb. Tot nu toe vond ik dat lastig te beantwoorden, maar ik heb er nu echt heel erg veel zin in. Alhoewel ik het wel moeilijk vind bepaalde mensen achter te laten..
Volgende week familieweek, daarna nog even wat vrienden opzoeken, feesten... en natuurlijk nog meer inlezen en kijken wat ik wel en niet mee ga nemen. Ik denk niet dat dat mee gaat vallen, als ik ook nog wil dat mn backpack niet te zwaar wordt!
Oh ja, mn plannen. Nou, die heb ik niet! Op 10 november word ik van het vliegveld in San José gehaald, bij een gastgezin gedumpt, en dan volg ik ongeveer 3 weken een talencursus bij talenschool Montaña Linda in Orosi. Ik hoop daar wat leuke mensen te ontmoeten die zin hebben een eindje met me op te reizen (ben nu al met wat aan het mailen).
Zoals ik al zei; ik heb geen plan, geen reisschema. Ik pak mn rugzak en dan zie ik wel waar ik uitkom. Heerlijk lijkt me dat! Ik zal ondertussen proberen regelmatig van me te laten horen en op deze site schijn ik ook een chatsessie te kunnen houden, dus wie weet!
Ik hoop hiermee genoeg verteld te hebben. Heb je nog vragen, mail/bel/schrijf/sms/kom langs, ik ben er nog 5 weken!
Groetjes, Mirre

  • 07 Oktober 2004 - 19:02

    TJ:

    Betekent dat ook dat we je moeten wegbrengen naar het vliegvel en al snikkend afscheid nemen?

  • 07 Oktober 2004 - 21:11

    Heleen:

    Mirre! Gave site. Ik vind wel dat je het wel bij moet houden hoor!! Anders stuur ik iemand van de dierentuin op je af! (sumoworstelaars) :P
    Maar goed, we moeten zeker nog een keer uit gaan en nog ff lekker feesten voordat je weg gaat, want dan een half jaar zonder jouw! :( Weeeh!! Is echt niet leuk hoor!! maar ik spreek je wel weer!

    -xxx- Heleen

  • 08 Oktober 2004 - 15:38

    Nietje:

    10 november: das al over een maand!! zo te horen heb je er erg veel zin in en ik hoop echt dat je een heeeeeeeeeeeeele leuke tijd tegemoet gaat!!!!!! :D Ik zie/spreek/mail/sms je binnenkort! xxxx Anita

  • 08 Oktober 2004 - 16:15

    Simone:

    egt vet cool
    zou ik er ook een kunne maken maar doe ik niet maar zou het kunnen
    doei kuzjes je nichie

  • 09 Oktober 2004 - 12:51

    Tjard:

    Vet gaaaaffff joh!!!! Lekker warm weer en leuke boy's..ja, tjarda weer in de bocht:P...Nou, we moeten zeker nog een keer daarvoor afspreken!!

    -xx- van Tjard;)

  • 09 Oktober 2004 - 15:17

    Franciene:

    Heey ver-achter-achter-achter-nichtje!! Vet coole site! Het lijkt mij ook zoow gaaf om naar Costa Rica te gaan, maarre vind je het niet een beetje eng?
    KusS Franciene

  • 09 Oktober 2004 - 15:29

    Liesbeth:

    spannend! nog minder dan een maand! spreken voor die tijd nog wel wat af! en alvast heeeeeeel veeeeeeel plezier!

  • 13 Oktober 2004 - 21:58

    José:

    Aaaah!!! Je gaat over een maand dus al weg gewoon, dat komt scary dichtbij! Ik wil je nog wel zien voordat je weggaat hoor, laat me ff weten als je weer een keer uitgaat ofzo ( t zal wel druk worden met al die mensen die je nog willen zien voordat je weggaat:P)
    -xxx- José!

  • 15 Oktober 2004 - 09:40

    Heleen:

    Mirre, waarom geef je geen afscheidsparty? :P Altijd leuk toch? En dan kun je al je vriendinnen in 1x keer doen. Gewoon nog ff voor het laatst feesten! jaaaaaaa!! Goed idee van mij he? Hahaha!!

    xxx Heleen

  • 15 Oktober 2004 - 18:56

    Isabelle:

    Eey, gaan we ook nog s met de hele rapalje forum bunch uit? Voordat je weg gaat natuurlijk?
    Zie of spreek je vast nog wel voor die tijd!
    Liefs Isabelle

  • 06 November 2004 - 16:31

    Jolie:

    hand in haar,homo-handje heen en weer en handpalm naar beneden! Gert vroeg nog wel wat het betekende!!!:-D Bij de blokker alles gezellig:P
    En jij .....gaat al over 3.5 nachtjes weg!!!:O
    Meiss,heel veel succes met de vliegreis! (ga wel op een kussentje zitten, want phoe...het zijn nogal wat uurtjes:D)

    Ik ga je site bijhouden hoor!

    Liefs, Jolie

  • 08 November 2004 - 12:22

    Tomyboy:

    Hallo mirre,
    veel succes in costa rica.
    ik lees al je verhalen die je hebt beleefd.


    Groetjes Tomyboy

  • 08 November 2004 - 13:33

    Paula Van Eerde:

    hoi beste mirre oost
    ik hoop dat je een goeie reis hept en dat je niet ziek word groetjes paula

  • 08 November 2004 - 22:45

    Marjolein:

    Ieks!! Nog 2 daagjes en je bent al weg :| Djeez, wat gaat dat snel!! Ik wens je echt heeeeeel veel plezier natuurlijk, en stuur me ff een kaartje:P (ecard mag ook ;)).
    Liefs, Mayo

  • 09 November 2004 - 00:39

    Jozef Poelstra:

    hey meis ik ken je nog niet zo lang maar ga je al wel missen hoor ;) We will keep in touch. Heel veel plezier daar. !

    =x=

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Haren

Mirre

Mirre komt uit Groningen maar woont nu in Hilversum. De ideale uitvalsbasis voor uitstapjes binnen Nederland, maar ook voor het maken van (verre) reizen. Op haar website Mirre op Reis beschrijft ze avontuurlijke reizen, zowel ver weg als dichtbij. Ze blogt, fotografeert en filmt en gaat nooit op pad zonder haar laptop en camera. Voor Toerisme Gelderland fietste ze 5000 kilometer om toerisme in de regio te promoten. www.mirreopreis.nl

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 220
Totaal aantal bezoekers 34554

Voorgaande reizen:

01 Januari 2015 - 01 December 2025

Nieuwe reizen

21 September 2010 - 21 December 2010

Zuidoost Azië

11 December 2009 - 16 December 2009

Road to Copenhagen

10 Mei 2008 - 20 Juni 2008

Tanzania: Land van God

06 September 2007 - 06 Februari 2008

Suriname: STVS

10 November 2004 - 10 Mei 2005

Centraal Amerika

Landen bezocht: