Postadres - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Mirre - WaarBenJij.nu Postadres - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Mirre - WaarBenJij.nu

Postadres

Door: Mirre

Blijf op de hoogte en volg Mirre

11 December 2004 | Costa Rica, San José

t Is natuurlijk altijd leuk om 'echte' brieven, kaarten, of wat dan ook te krijgen! Daarvoor heb ik nu ook een adres. Is btje ingewikkeld, maar met wat ik allemaal ga typen moet dat wel lukken!

Adres:
Mireille Oost
Lista de Correos
Correo Central
San Jose
Costa Rica

- let erop dat je mn eerste naam voluit schrijft, want ze controleren met mn paspoort of de brief wel voor mij is, en daar staat mn roepnaam niet op.. (anders krijg ik m niet mee)

- laat het mij alsjeblieft even weten als je een brief gestuurd hebt, want als ik m binnen een maand niet ophaal wordt ie terug gestuurd

- vergeet dus je eigen naam en adres niet op de achterkant te zetten, voor het geval dat!

Dat was t, niet zo moeilijk toch ;)
(en ja: ik schrijf terug :P)

• 11 December 2004 - 21:23

Anita:

Ik zal wel ff een leuke brief/kaart o.i.d. voor je schrijven :D xxx

• 14 December 2004 - 16:18

Liesbeth:

goh ik wist niet dat je eigenlijk mireille heet! =goed dat ik dat weet....

• 14 December 2004 - 19:58

Renske:

Weet je toevallig ook hoeveel postzegels erop moeten?? :D

• 14 December 2004 - 20:30

Anita:

Nou, je kaart gaat morgen op de bus!! Hoop zo dat ie aankomt!!!

• 20 December 2004 - 06:34

Paula Van Eerde:

hoi mirre
    onze kip is dood ik
    vind het erg jammer maar we krijgen wel 2 nieuwe
    kippen ik hoop dat we zwart en witte krijgen

groetjes Paula

• 22 December 2004 - 13:20

Jolie:

haaaj meisje!!! Ik maar denken en denken...wat was nou jouw site??? en wat was nou jou mailadres?? Nou, de site weet ik nu:D Dat is deze:D
    Alles gaat goed metje?? Of mis je de gure dagen van het Noorden??:D
    Bij de blokker alles flex;) Mijn contract loopt 11 januari af...:D:D:D
    Heb een SUPER tijd daaro!:D

Liefs, Jolie

• 22 December 2004 - 19:41

Mirre:

:D Jeej post van Anita! haha

Renske: aan de brief van beppe te zien moet er 77 cent op, maar daar zaten twee kaartjes in dus t zal miss iets minder zijn..

:D <-- lol die smiley is cool

Paula: wat zielig dat je kip dood is, was ie oud?? Ik hoop dat je nieuwe kippen heel lief zijn :)

JOLIE: MAIL ME PLEASE!!!! Ik heb jouw adres niet en k moet nog tienduizend dingen zeggen :P

• 22 December 2004 - 19:56

Joyce:

haay gurrl :)

allus goewd
    nou ik stuur wl ffe een kaartjuh!!
    wil ik er natuwlijk wl eentjuh back :P :p
    maja ng veel plezier daar bij die vulkanen hé x joyce

Verslag uit: Costa Rica, San José

Mirre

Mirre komt uit Groningen maar woont nu in Hilversum. De ideale uitvalsbasis voor uitstapjes binnen Nederland, maar ook voor het maken van (verre) reizen. Op haar website Mirre op Reis beschrijft ze avontuurlijke reizen, zowel ver weg als dichtbij. Ze blogt, fotografeert en filmt en gaat nooit op pad zonder haar laptop en camera. Voor Toerisme Gelderland fietste ze 5000 kilometer om toerisme in de regio te promoten. www.mirreopreis.nl